Regulamin & zapisy


1. Zapisy
1.1 Aby zapisać się na bloga, należy zostawić stosowny komentarz w komentarzu poniżej
1.2 Czas na zaakceptowanie zaproszenia wynosi 3 dni od momentu wysłania. W przypadku braku takiej możliwości należy poinformować o tym administrację w zakładce Dyrekcja. Zaproszenie zostanie wtedy wysłane ponownie.
1.3 Rezerwacja postaci i wizerunku możliwa jest poniżej, a w przypadku drugich i kolejnych postaci w zakładce Dyrekcja.
2. Karta postaci i inne posty
2.1 Na napisanie karty postaci ma się dwa tygodnie od momentu zaakceptowania zaproszenia.
2.2 Obowiązkowo karta musi zawierać: co najmniej jedno zdjęcie prezentujące wygląd (bądź GIF), imię i nazwisko, wiek oraz klasę. Mile widziana krótka historia i informacja o miejscu zamieszkania, ewentualnie powiązaniach. Ponadto ciągły tekst w karcie musi być wyjustowany, a całość powinna prezentować się względnie estetycznie.
2.3 Obowiązkowe i jedyne etykiety: KP/dodatkowe/post fabularny, imię i nazwisko Twojej postaci, nick autora.
2.4 Karty postaci nie podlegają sprawdzeniu, jednakże Administracja zastrzega sobie prawo do poinformowania autora o potrzebie edycji w przypadku niezgodności z regulaminem.
2.5 Odstęp między kartami postaci wynosi godzinę oraz minimum 3 komentarze od różnych autorów, między kartą a postem trzy godziny i 3 komentarze.
2.6 Jakiekolwiek dodatki prosimy publikować wyłącznie z datą z roku 2000, nie wcześniejszą i nie późniejszą.
2.7 Ilość postaci, prowadzonych przez autora jest dowolna, aczkolwiek żadna z nich nie może zostać zaniedbana.
2.8 Upraszamy o witanie nowych postaci. Doceńmy wkład, włożony w kartę i postarajmy się, by od początku czuli się częścią naszej blogowej rodziny!
3. Aktywność i urlopy
3.1 Urlopy prosimy zgłaszać w zakładce Dyrekcja. Maksymalny czas wynosi 2 miesiące (z możliwością przedłużenia).
3.2 W przypadku dłuższej nieobecności, możliwe będzie cofnięcie karty postaci do wersji roboczych i usunięcie jej z linków – w takim wypadku wystarczy poinformować Administrację. Po powrocie autor zostanie bezproblemowo przywrócony do gry.
3.3 Listy obecności będą się pojawiać regularnie i trwać 7 dni.
3.4 Jeśli ktoś zdecyduje się odejść prosimy o pozostawienie informacji w zakładce Dyrekcja. Szanujmy się nawzajem i nie znikajmy bez słowa
4. Pozostałe
4.1 Prosimy o zachowanie kultury osobistej i szanowanie innych osób. Wszystkie przykre incydenty można śmiało zgłaszać administratorom, którzy na pewno przyjrzą się sprawie i wyciągną ewentualne konsekwencje.
4.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nikogo z przestrzegania go.
4.3 Sceny erotyczne i brutalne oraz wulgaryzmy są dozwolone.
4.4 Autorzy mają obowiązek śledzenia aktualności na blogu, skąd zaczerpną wiedzę np. o listach obecności.
4.5 Prosimy o niekorzystanie z bloga z wielu e-maili. Nie ma problemu z kilkoma postaciami spod ręki jednego autora, więc upraszamy o niedublowanie kont.
4.6 Blog jest fikcyjną zabawą i w taki sposób powinien być traktowany.
4.7 Konflikty między autorami nie są naszą sprawą i powinny być rozstrzygane między sobą. Ponadto starajmy się, by atmosfera na blogu była przyjazna dla każdego.
4.8 Karty postaci, których nie ma już na blogu nie są usuwane i znajdują się pod etykietą usunięte.
4.9 Administracja  zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. 
4.10 Pomysł na znaczek, mówiący o chęci przyjęcia nowych wątków zaczerpnięty z Mount Cartier

Dołącz!
Jeśli zapoznałeś się już z regulaminem, a także z zakładkami  – w komentarzu poniżej pozostaw swój adres e-mail z domeny gmail, a także podstawowe informacje o postaci*, takie jak płeć, bądź też zajmowana w szkole pozycja (uczeń, uczennica, członek personelu). Dodatkowo, jeśli chcesz zarezerwować jakiś wizerunek lub posadę, zaznacz to w zgłoszeniu.  * - opcjonalnie

początkowy regulamin ©Le Fouve, ©dark kitsune; wprowadzane zmiany ©Annie, ©Meow;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz