8 maja 2017

brak tytułu

daniel howland
IV KLASA // HISZPAŃSKI, FRANCUSKI, WŁOSKI // DRUŻYNA KOSZYKÓWKI

Dla wielu osób tej szkoły nazwisko Howland oznacza kłopoty. Niby kulturalny, ale na pewno przesadnie nerwowy, przez co większość bójek odbywa się właśnie z jego powodu. Męska duma to dla niego rzecz święta i nigdy nie pozwoli jej sobie odebrać.
Z pozoru chłodny i pewny siebie, kiedy porusza się wśród tłumów nieznanych mu dobrze ludzi. Jego spokojniejszą i wolniejszą naturę znają jedynie nieliczni, których obdarzył swoim zaufaniem, a o takowe u niego bardzo trudno.
Oddany dwóm pasjom: językom obcym i ukochanej koszykówce, dla której jest w stanie poświęcić wiele. Jednak w tym słowie nie mieszczą się papierosy, ani poranne bieganie. Nie jest zwolennikiem wczesnego wstawania, dlatego też jego codzienne piętnastominutowe spóźnienia zostają już puszczane w niepamięć. Głownie dlatego, że z ocenami nigdy nie miał problemów.
Często wygadany, trochę arogancki, a już na pewno sarkastyczny. Lubiący dominować, bo przecież według niego na tym polega bycie mężczyzną.
A jednak, gdy siedzi w swoim małym mieszkaniu, słuchając tych samych piosenek, co Peter Quill, mógłby na spokojnie zrobić wszystko. Nawet zabrać do tańca kobietę pokroju Gamory, bo w końc
u – hej – co złego jest w byciu romantykiem?




odautorsko
nie umiem prowadzić nauczycielek, proszę mi wybaczyć
powstał za to Daniel, jest połączeniem Date Masamune z Peterem Qillem, nie pytajcie czemu tak
witam się z nim i zapraszamy :)

11 komentarzy:

  1. [Witam! Za tego Star-Lord'a, to już Cię uwielbiam i jeśli Daniel jest nim nawet odrobinę, to zaciągam na wątek! On jest taki cudny, a sarkastyczni chłopcy otrzymują ode mnie ordery <3 Tak więc życzę aby z tą postacią Ci się udało i też pokładów weny!]

    V.Vaccaro

    OdpowiedzUsuń
  2. [Chcę wątek, Chrzanie!]

    Tworząca się panienka Sunday

    OdpowiedzUsuń
  3. [Zdjęcie mnie urzekło, Chan. Jest bardzo niewinne w porównaniu do sarkastycznego pana Daniela, który swoją drogą został tu naprawdę ciekawie przedstawiony! Bardzo lubię Twoje karty, bo choć minimalistyczne, zawsze urzekają mnie swoim całokształtem. Widzę w nich taką pedantyczną doskonałość i schemat, po którym rozpoznałabym Cię na końcu świata. No po prostu cała Chan <3
    Nie będę Ci już więcej słodzić, ale obyś wczuła się w niego lepiej niż w panią nauczycielkę i znalazła towarzystwo, które pozwoli mu się rozwinąć zarówno w rzemiośle romantycznym jak i ironicznym! Baw się dobrze <3]

    C. Quatermaine

    OdpowiedzUsuń
  4. [zdecydowanie stawiam na pozytywne wątki, ale myślę, że V nie dałaby mu spokoju z tymi papierosami :D Myślę, że można ich jakoś zmusić do współpracy w związku z jakimś "dniem językowym", czy czymś tego pokroju. Dużo kłótni, ale też może coś pozytywnego. Niech zatańczą sobie do "Come and get some love"! :D]

    Venus

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Cześć. Chętnie przygarnę wątek, bo postać wydaje się bardzo ciekawa. Szczególnie arogancja plus romantyzm i jakoś dziewczyny na to od razu lecą :D ]

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Powiem tak - to mój pierwszy blog od prawie dwóch lat. Nie było czasu, chęci. Teraz czuje jakąś potrzebę tworzenia, pograzania się w świecie marzeń. Tak czy inaczej zaczęłam sama zaczepiać ludzi, a nie czekałam na to aż ktoś się zlituje i do mnie napiszę.
    Ogółem mam wolną rolę prześladowcy/ adoratora. Właśnie chodziło mi o taka relację, w której ta osoba nie byłaby dla Samary miła, kochana i latająca za nią z kwiatkami tylko raczej zaczepiałby, rzucał ironicznymi komentarzami. Tak żeby Samara dopiero teraz odkryła, że kto się lubi ten się czubi.
    Tak czy inaczej jestem otwarta na każdy inny pomysł również! ]
    Samara Blackp

    OdpowiedzUsuń
  7. [Dziękuję bardzo! c: Podobno panna już tu była, jednak nie wyszła spod mojej ręki, tak więc nie do końca wiem, jak została przedstawiona i czy nie zepsułam nikomu wizji. Na wątek jestem bardzo chętna; poszukujesz może jakiejś relacji?]

    Isolde Blackbourne

    OdpowiedzUsuń
  8. [Zamiast serduszkować, powinnaś nauczyć się podpisywać, heh.]

    Castiel Berne

    OdpowiedzUsuń
  9. [Halko, to którą propozycję bierzesz i dla kogo?]

    Castiel Berne

    OdpowiedzUsuń
  10. ( Dziękuję bardzo! Wybacz, że tak późno odpisuję, ale przełożyłam to sobie na "później", a potem i tak całkowicie zapomniałam o wszystkim. Dopiero teraz mi się przypomniało, że są przecież jeszcze człowieki, którym przydałoby się coś odpisać!
    Wpadam do Dana, bo czemu nie, każdy wątek wykorzystujący fakt, że Taylor jest policjantem podoba mi się już z góry! Mój pan mógłby zainteresować się Danielem i tymi pobiciami i wziąć się za jego resocjalizację, przy okazji strasząc, że jeśli się nie zmieni, to w końcu go wyśle do poprawczaka. Co myślisz o czymś takim?
    Przy okazji zapytam, bo z tego co się orientuje, to mamy też jakiś wątek między Priscillą a Heathem, tylko że długo mnie nie było. Reflektujesz na kontynuację czy tak nie bardzo? Moglibyśmy zamiast tego skupić się na Danie i Taylorze :) )

    Taylor

    OdpowiedzUsuń
  11. [Cześć! Jeżeli zgłasza się dobrowolnie to, aż szkoda byłoby nie skorzystać. Przyznam, że nie mam wymyślonej konkretnego powodu tej bójki, więc możemy wspólnie wymyślić coś w taki sposób, aby pasowało to naszym bohaterom. Dziękuję również za powitanie i sama z chyba jeszcze większym opóźnieniem mówię cześć!]

    Tim von der Heyden

    OdpowiedzUsuń